Pages

Monday, 6 June 2011

05.06.2011~pahang~

        Assalamualaikum...ap khabar semua?shat?he,hrp2 sihat belaka la yek..msty tertnya2 kan ap yg berlaku pd 5.5.2011 tuh..hehe..ari khamis lepas tba2 dpt call dr ayah ckp dtg keratong sendiri la naik bas,x yah tggu abg sepupu...lambt dy nk dtg..kebetulan at0k kat kerat0ng p0n nak jumpa aku..s0 terus la call kwn aku yg nk blk pahang..nk f0ll0w sekali...lepas sampai kat ktm tba2 ada announce ckp yg train yg nak g seremban lg sejam akan tba...aku p0n mengira2,klu sejam+20mnt nk sampai seremban,c0nfirm x sempt nak nek bas kul 6 ptg...kwn aku x pe la,ada tiket,klu aq nie x da tiket..adeyh!kwn aku ckp kdg2 ada tiket kdg2 x da..klu x da aku kena naik kul 9 mlm la..sampai dlm kul 12 mlm..wawawa...x pe2 terus berdoa..heheh..alhamdulillah kit0rang sempat kejar bas..kaki tue mang sakit la..naseb bek call p.cik tue dulu,mnx simpan 1 tiket..hehe..lepas tue time bayar nyaris g nk bg duit 10 dollar singap0re..haha..yela warna sama ngn rm1o..haha..akhirnya sampai la aku kat kerat0ng dlm kul 9.30 mlm...passtue ari sabtu pg plak ak bert0lak blk puchong..umah at0k lg 1..nie la tujuan sebenar aku blk..kenduri kawen m.cik kali ke 2..p0nek2..byk keja kena buat..1 perkara yg ak x leyh lupa msa nk hidang mknann kat org yg buat keja tb2 dengar perbualan m.cik2 nie..

                     m.cik A:eh tue anak ta(mak)kan?yg sulung?

                     m.cik B:aaaa,tue la..adawiyah,yg sulung tue..dah besar dah dy..

                     m.cik A:owh..kawen x lg tue?

                     m.cik B:bel0m lg k0t...x dengar apa2 k0t..bdk tue muda lg...

                     aku(hikhikhikhikhikhik)

      dah hbs wat keja tue,mlm plk m.cik ckp..k0rang jgn tid0..wat hantaran..hahahah..erk??sekali kena wat sirih junjung maaa...hbs aku..aku ckp la x reti,m.cik tue ckp,ai bdk U x kan x taw nk wat sirih junjung?dy ingt kat U bekljar ker bnda2 nie...sakit hati punya pasal,aku wat yg plk2 ringkas..hahahah...x pe la,asalkan ada gak sirih junjung...huhuhu..es0knya tiba la hari yg dinanti2kan...tema kawen purple...tgk m.cik dah mcm anak dara blk dah..x mcm mak yg ada 3 org anak..hehehe...ms kat masjid nk akad nikah,meremang bulu r0ma aku..rasa mcm aku plk yg nak kawen..nk sarung cincin p0n puas paksa walaupun masing2 duda ngn janda....haha..org yg dtg plk mang ramai..meriah jadi..kat bwh nie ada la ckit2 gambar sepanjang majlis tuh..alhamdulillah majlis berjalan dgn lancar..ALLAH permudahkan segala urusan..







                                 (nie la hasil sirih junjung..simple je senang)haha

p/s:ina ngn suhaimi p0n ada jgk...jgn tnya sbb ap diorang dtg..pamjang sgt nk explain..heheheh...

No comments:

Post a Comment

 

cOntenGan pErjalanan Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting