Pages

Tuesday, 31 May 2011

aigooo...

AssaLamuAlaikum semua...wah2 sudah lama aku x bkk bL0g aku nie..hehe.bknnya ap dGn br0adband lembap,tambah pLk meN gaMe+ tgk citEr memanjang sampi lupa nak update...hehe..biAsala tue..yEah!sekarang dh hmpir 3 mggu gak la sh0rt sem aku bErlangsung dgn jayanya...dimana org lain tgk ser0n0k dpt cuti 4 bLn,aku 2 bln jek!sbbnya sh0t sem nie la...aLahai sh0rt sem..pg ada kelas ptg x dak,ptg ada kelas pg x dak...mcm tue la..dlm keLas beLajar+ main+byk gELak..hehe..cerita disebalik sh0rt sem nie,disinilah bermuLa kehidupan brU aku..acece..hikhik..hmpir sEtahun 'menderita" kini aku kEMbali mendapat ketenangan..bEnar ap yG ALLAH tunjuk adaLah yg tErbaik untuk kita...sahabat2 jGn terAgak2 plk nk ikut kata hati...tP kata hati tue biARLAh sebel0m tue diseRtakan dGn nIat+d0a+bErusaha+beRAnikan diri...inGat!jika ALLAH lambat kabulkan d0a kita tue sbb ALLAH nk uji kita dan DIA akan bg kita sesuatu yg leBIh baik untuk diri kita...jGn sesekali kita lupa pada ALLAH..cinta manusia,manusia b0leyh tgglkan kita,tp kLu kita cintakan ALLAH,kita x kan sekali p0n ditinggaLkan..sebenarnya bila kita k0ngsi mASalah n sEgalanya2 dGn ALLAH,kita akan rASa lebih tenang dan ALLAH pasti akan dENgar masalah kita..yea kadang2 kita ingat manusia msty jgk dengar masalah kita..tp betul2 ker di0rang dengar?anda pasti?hehehe...see!x pasty kan?sbb kadang2 di0rang dengar sbb nk jg hati...tp ada jgk yg x kan...ok2..ok,berbalik pada kisah sh0rt sem..pg2 kLu x dak baS jalan la kaki g kampus..tp bESt!sbb angin sejuk pg2...naik bukit tuRun bUkit...tp time turun tue la maSalah sket..sbb pakai kaSut tinggi..kahkah..taw2 jela kan..bukit dy tinggi plak tue..jGn main2..x caya?ce dtg USIM tgk..haha..and yg plg hEpy bErat badan dah tuwun sket..dulu x kesah sgt sbb main b0la tampar..leyh jg bdn.tp sejak2 berhenti(sibuk memanjang)x da masa nk jg plk..adeyh,seb baik taun depan nak sTart blk da men..s0 senang seket..hikhik..ikutkan x kesah je,sbb dah ada 0rg tersayang,tp sbb pkir untuk masa depan kena start jg bdn la blk..hahaha..t bising je memanjang..mak tue takut benar klu anak dy x dak org nak..mak jgn risau na,ada org nak aih..hehehe..lg sebulan tamatlah aku nya sh0rt sem nie..pastue?cuti 2 bln jek!besh2..mak x bg keja,suh d0k umah jd surirumah..waaaaa...t mkn besar la aku..mak kata x b0leyh jgk!..s0 ingt nk ubahsuai blk la..tue p0n kLu mampu wat s0rang2..ahhaha..oke la rasanya dah panjang mengarang nie..p0ek sudah..bye2..

No comments:

Post a Comment

 

cOntenGan pErjalanan Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting